چگونه با نخ موهای زائد را از بین ببریم؟

۱۴۰۰/۸/۶


همه زنان می دانند که نخ کشیدن یک راه عالی برای از بین بردن موها است ، حتی برای افرادی که دارای پوست حساس هستند. از این روش برای از بین بردن موهای زائد صورت ، ابروها ، لب بالا ، چانه ، کناره های صورت و گردن استفاده می شود. این روش در خاورمیانه محبوبیت زیادی پیدا می کند ، اغلب با وجود تعدد روش های حذف موهای زائد بین روش های موقت و دائمی مانند کرم موهای زائد ، موم ، لیزر ، ریش تراش ، روش ترجیحی برای اکثر خانم ها است. مزایای زیادی برای حذف موهای زائد با نخ و تعدادی نکات منفی وجود دارد.

رفع موهای زائد با نخ

یکی از معروفترین روشها در کشورهای آسیایی و شرقی به این دلیل است که با استفاده از نخهای با کیفیت خوب ، موهای زائد سطح پوست را از بین می برد.

بسته به میزان رشد شما ممکن است موها ظرف چند هفته یا چند روز دوباره رشد کنند. این روش نسبت به روش های دیگر کم درد ترین روش است.

ویژگی های رفع موهای زائد با نخ:

این روش عاری از هرگونه مواد شیمیایی است و بنابراین هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. این آسان ، سریع و مقرون به صرفه است ، زیرا شما می توانید آن را به راحتی در خانه انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید آموزش کمی برای انجام صحیح آن است تا به شما کمک کند خلاص شدن از شر موهای زائد
برخلاف روشهای دیگر که در آن از روشهای لیزری یا موقت مانند اصلاح ، دستگاههای حذف مو ، اپیلاسیون و غیره استفاده می شود ، ارزان تر است زیرا فقط به نخ های خوب بستگی دارد.
در مقایسه با روشهای دیگر ، بر خلاف موم ، که لایه ای چسبناک از موم یا شکر در آن اعمال می شود ، درد کمتری دارد و در صورت اعمال ، احساس درد افزایش می یابد.
این منجر به ظاهر شدن موهای روییده نمی شود و این روش قادر است موهای گونه ها ، لب بالا و ساق پا را از بین ببرد.
نخ ها به پوست های حساس آسیبی نمی رسانند زیرا در مقایسه با کرم های موهای زائد هیچ گونه مواد شیمیایی ندارند ، که ممکن است منجر به سوزش پوست و ظاهر شدن بثورات شود. تنها چیزی که برای این روش نیاز دارید نخ 100٪ خالص نخ است.
هنگام مقایسه این روش با اصلاح ، متوجه می شویم که این روش منجر به بریدگی یا سایش پوست نمی شود ، که ممکن است آثار دائمی بر روی پوست به جا بگذارد.
روش ساده برخلاف اپیلاسیون ، که آشفتگی زیادی ایجاد می کند.
در اینجا می توانید نحوه از بین بردن موهای زائد بدن را بخوانید

معایب حذف موهای زائد با روش نخ:

همه روش ها دارای مزایا و معایبی هستند ، بنابراین موضوعات دارای معایبی هستند که در زیر ذکر شده است:
برای دستیابی به نتیجه مطلوب ، نخ های خوب باید به دست آید.
وقتی خودتان این کار را در خانه انجام می دهید ، برای کسب نتایج مثبت به تمرین بیشتری نیاز دارید ، یادگیری این تکنیک به صبر بیشتری نیاز دارد.
اگر پوست حساسی دارید که ممکن است از خارش یا قرمزی و تورم رنج ببرد ، در این مورد می توانید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.
موها در چند روز رشد می کنند و راه حل دائمی نیستند.
اگر از آکنه رنج می برید ، باید از این روش برای جلوگیری از گسترش عفونت جوش خودداری کنید.

مراحل حذف موهای زائد:

یک نخ پنبه ای سفید قوی انتخاب کنید

حدود 20 اینچ نخ را برش بزنید این طول تنها چیزی است که شما نیاز دارید ، در ابتدا می توانید طول های مختلف را برش دهید تا به طول مناسب برسید.

انتهای نخ را ببندید و در انتها یک گره خوب ایجاد کنید و آن را حدود 3 بار تکرار کنید تا خوب بسته شود.

انتهای نخ را با دستان خود بگیرید تا گره به یکی از دستان شما نزدیک شود.

نخ را برعکس کرده و با آن تقاطع ایجاد کنید.

چندین بار حرکت دست را باز و بسته کنید تا تمرین کندن مو را انجام دهید.

با نشستن روی صندلی یا تخت و نگه داشتن یکی از پاها و انتخاب قسمت مورد نظر می توانید موهای زائد پاها را از بین ببرید.

و اکنون با استفاده از نخ برای کندن موها با باز و قفل کردن نخ مانند قیچی روی ناحیه ای که هنگام احساس کشیده شدن موها با هر حرکت احساس می کنید ، آن را کنار بگذارید.

و پس از تکمیل ناحیه ، می توانید به طرف دیگر حرکت کرده و مطمئن شوید که موها در حین حرکت به جلو و عقب برداشته می شوند.

هنگام تمرین این روش باید صبور باشید.

پس از اتمام کار با پاها ، موهای لب بالا یا هر قسمت دیگر صورت را بردارید.

هنگام از بین بردن موهای زائد اطراف ابرو ترجیح داده می شود تا از توانایی های خود اطمینان کامل داشته باشید تا از هرگونه اشتباه جلوگیری کنید.


yarn
..