بهترین ترکیبات طبیعی برای آرامش پوست پس از برداشتن موهای زائد

۱۴۰۰/۸/۷

روغن زیتون و وازلین
آلوئه ورا
گلاب و نشاسته

روغن زیتون و وازلین

ترکیبات طبیعی برای تسکین پوست شامل استفاده از روغن زیتون با وازلین بر روی نواحی تحریک شده پس از برداشتن موهای زائد است. روغن زیتون سرشار از ویتامین است که پس از خشکی و قرمزی پوست را تسکین می دهد و همچنین برای حفظ رطوبت پوست و نرم شدن آن نیز مفید است. در مورد وازلین ، این دارو به درمان برخی از مشکلات پوستی که ممکن است در نتیجه حذف موهای زائد ایجاد شود ، مانند قرمزی و التهاب پوست کمک می کند.

در یک کاسه یک قاشق چایخوری نشاسته ، دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری وازلین مخلوط کنید ، سپس این مخلوط را روی پوست صورت خود بمالید و با حرکات ملایم برای چند دقیقه ماساژ دهید. سپس مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی صورت خود بگذارید ، سپس صورت خود را با شوینده مناسب تمیز کرده و با آب گرم بشویید.

آلوئه ورا

مخلوط های طبیعی برای تسکین پوست ، از جمله استفاده از مخلوط آلوئه ورا ، که یکی از مواد طبیعی فوق العاده برای آرامش پوست است. آلوئه ورا پوست را مرطوب و آرام می کند و سوزش پوست را در نتیجه حذف موهای زائد برطرف می کند. فقط ژل آلوئه ورا را روی پوست آسیب دیده خود بگذارید و بگذارید روی پوست بماند تا بعد از آن شستشو شود. آلوئه ورا برای انواع پوست بی خطر است و خشکی و قرمزی را برطرف می کند.

گلاب و نشاسته

مخلوط های طبیعی برای آرامش پوست شامل استفاده از مخلوط گلاب با نشاسته است. صورت خود را با یک پنبه خیس شده با گلاب پاک کنید ، تا پوست ملتهب در نتیجه حذف موهای زائد آرام شود. همچنین می توانید با افزودن مقداری نشاسته به گلاب سرد تا زمانی که یک ماسک مفید با شما ایجاد شود ، پوست را آرام کنید

ما همیشه به شما یادآوری می کنیم که باید این دستور العمل ها را بر روی قسمتی از پوست دست داخلی خود در مچ قبل از استفاده مستقیم از آن روی تمام صورت خود امتحان کنید تا از حساسیت پوستی برای برخی از مواد ذکر شده جلوگیری شود.


unwanted-hair


..